Beata Sobów dyrektor, pedagog specjalny, specjalność – oligofrenopedagog
Zajmuje się terapią pedagogiczną dzieci z trudnościami w nauce, prowadzi indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów. Prowadzi konsultacje dla nauczycieli oraz rodziców w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Jolanta Ilukowicz pedagog, neurologopeda, terapeuta EEG Biofeedaback ( specjalista II stopnia)
W poradni prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy. Na terenie przedszkoli przeprowadza badania przesiewowe dzieci , kwalifikuje dzieci do terapii logopedycznej, prowadzi konsultacje z rodzicami dzieci objętych terapią oraz nauczycielami. Prowadzi terapie EEG Biofeedback w celu poprawy zdrowia w zaburzeniach psychosomatycznych i psychologicznych, przy zaburzeniach uwagi i koncentracji, nadpobudliwości ruchowej, agresji, apatii, problemach szkolnych, przy zespole chronicznego zmęczenia, stanach lękowych, natręctwach, depresji.
Beata Stache-Jakubów rehabilitantka, oligofrenopedagog, terapeuta NDT-Bobath
W poradni prowadzi diagnozę rozwoju motorycznego, zajmuje się rehabilitacją ruchową i neurologiczną dzieci, korygowaniem wad postawy, rehabilitacją dzieci z wczesnego wspomagania rozwoju , udziela porad dla rodziców.
Natalia Pszon - psycholog
Prowadzi diagnozę, terapię zaburzeń występujących u dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, nadpobudliwość psychoruchowa, zahamowanie emocjonalne), konsultacje z nauczycielami i rodzicami. Realizuje na terenie szkół programy profilaktyczne.
Barbara Markiewicz - pedagog
Specjalista w zakresie ACC, wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, oligofrenopedagogik, terapeuta VR ( wirtualna rzeczywistość).
Na ternie poradni prowadzi diagnozę pedagogiczną, zajęcia TUS dla młodszych dzieci, terapię dla dzieci z zaburzeniami mowy z wykorzystanie alternatywnych i wspomagających metod komunikacji, terapię VR, konsultacje dla nauczycieli i rodziców.
Nicole Malecka – psycholog
Prowadzi diagnozę psychologiczną, terapię zaburzeń występujących u dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, nadpobudliwość psychoruchowa, zahamowanie emocjonalne), konsultacje z nauczycielami i rodzicami.